Mer tid till oss.....

.........eller de kanske hjälper att göra saker å ting i tid, vad tror ni ?!  Vi de här laget skulle vi vara i stan men vi är inte klar med oss själva än. Ja jag blir då aldrig klar för de spelar ingen roll hr jag fixar och donar så är jag inte nöjd iaf, men nu får de duga med skidbacke bak på huvet eller inte! Försökte få till en frisyr som hade föreställt mig i huvet att jag skulle passa i nu med denna längd på håret, men de blir inte riktigt som man tänkt sig. Men de hjälper ju inte med att sambon frågar om jag ska ha en skidbacke bak? JA de ska se ut så, nu iaf. Folk får väl titta då, har dom aldrig haft en dålig hårdag. De har då jag *massor*  äh tur att man inte ser hur de ser ut bak själv för då stör jag mig inte heller =) 
Ska "kasta in" lite saker till mormor på vägen till stan för att fixa presentkort till farmor samt ett grattis kort, sen får vi se om Hasse kan fixa mammas dator eller om de krävs en massa grejer som vi inte har med oss. Hade ju funderingar på att gå på bio ikväll och göra nånting bara jag och Hasse men vi blir nog hemma för älsklingens mage vill inte alls vara med, har blivit värre period nu ett tag så han får springa hela tiden *stackarn*
Lite synd men vi har inte dött av att vara hemma i vårat fina hus och kanske fixa lite, sånt som vi sagt ett bra tag nu ska göras men vi skjuter bara på de. Ja de e klart att för min del så blir de inte mycket mer än att titta på och säga vart vi ska ha vad i samrådan med Hasse sen får han bära så gott han orkar, kan ju inte slita ut han för jag kanske behöver han till något personligen *blink*  Nu e Hasse klar så vi kan åka och göra de vi ska =)



Vi fick en gästbok av Eva & Lars så nu vet alla vad som väntar =)



Fläskfile med örtsås



Fruktsallad med lightglass














Detta är två böcker i en, ska bli skoj att fylla i den. Fick av E & L







Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

haha... kul kortet blev på Lars =)

Synd att de inte är bra me hans mage, förstår om de inte är kul att gå på bio då. :(

Hoppas ni får en bra kväll ändå! Kram

2009-02-07 @ 17:38:34
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Oj, vad det där såg gott ut! Själv åt man middag påMax igår o Billys pan pizza idag.. Hehe..

2009-02-07 @ 19:06:03
URL: http://sabinabackman.blogg.se/
Postat av: anna

Vad fina grejer ni fick! :) Maten såg jättegod ut, kanske man kan få ta del av receptet? :)

2009-02-08 @ 19:48:20
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0