Maratonlopp

Nu har vi slagit oss ner i v-rummet efter en go middag som dessutom gick super snabbt att tillaga. De blev färsk pasta med red hot choritzo korv och hackad lök samt strimlad paprika. Gotti gotti =)





Ikväll är de tänkt att vi ska ha lite mys mys men jag kan tänka mig att de kommer inte att vara länge för vi båda är trött och stackars älsklingen är nog tröttast av oss som va uppe före fan själv i morse.
Ett mega stort tack till Jejje som körde mig idag, samt Jejjes mamma som va med oss som sällskapsdam =)
Har åkt rullstol halva dan idag vilket jag tyckte va ohyggligt pinsamt men ändå skönt för kroppen, så tack Jejje att du tvingade ner mig i en sån och att du styrde mig i den, för annars så har vi inte kommit runt än på alla ställen vi varit =)

Nu ska jag sträcka ut mig och invänta let´s dance.

Hopp å hepp

Kommentarer
Postat av: Jejje

det var så lite så, visste att du skulle tycka det var skönt efteråt...... ;)



kram

2009-02-20 @ 22:14:34
Postat av: Anonym

Smaskigt!! :P Hoppas allt är bra me er Vad händer hos er idag/ikväll då?? Kram

2009-02-21 @ 11:41:41
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0