Klagomur

Jag vill inte klaga men jag måste få häva ur mig någonstans för här behöver inte folk lyssna eller läsa om dom inte vill.  Tycker de e synd att jag har ont för jag känner mig som en stackars tant som inte kan gå och röra sig helt själv utan stöd och hjälp. Jag har fått tid hos sjukgymnasten i morron på dan, får se vad han säger.
För varje dag som går så får jag ondare och blir mindre rörlig =(  inatt va de skit jobbigt vaknade flera ggr så i morse var jag bara tröttare och mer slut och absolut inte mindre ont, så jag ringde till jobbet och sa som de va att jag kommer inte idag, men i morron efter jag varit på VC. Hoppas att han inte grejar allt för mycket med mig för jag ska klara av att ta mig till jobbet där ifrån sen och jobba mina timmar. De va ju jätte snällt tycker jag, från att vara schemalagd en tid så får jag den tid de behövs för att ta mig från VC till stan och sen vidare till jobbet för att där efter räkna framåt dom timmar jag ska göra. Om jag kunde så skulle jag ha sprungit till jobbet för att få mina timmar undanstökade så fort som möjligt för sen har jag och älsklingen en ledig helg tillsammans.

Men förutom all smärta och annat skit så hade jag de helt UNDERBART med Jejje igår, tack så jätte mycket gumman för jätte goooo middag och jätte trevligt sällskap =)   Leon surrade på som om det inte fanns en morron dag *fniss fniss* men slocknade oxå som att blåsa ut ett ljus. Så duktigt att lägga sig å sova *impad* så kan jag säga att jag/vi inte hade de så när pojkarna va små utan de va de klassiska med törstig, kissa, kan inte sova, de e mörkt, för ljust osv osv =)
Vi satt oxå och surrade och tittade på gamla kort, fy fan va man såg ut *iiiyyyy* men fan va smal man va *big smile*  Jejje och jag konstaterade att dom kläder vi hade på den tiden vill säga tajt, kort, visa massor av skin..... de skulle vi ALDRIG sätta på oss idag. Jisses vilken synd de skulle va *jisses*
Ja de va tider de =)  Vi pratade ju inte bara om tonårstiden och tittade i gamla skolkataloger utan pratade även om sånt som händer här och nu. Har oxå sagt länge att nästa gång så ska vi vara här *s* men gumman vet du de blir när de blir helt enkelt =)

Nu ska jag försöka hitta ett sätt som är någorlunda bekvämt att sitta på och spana om det är något på dumburken. Min älskling slutar hyfsat tidigt idag vilket e skönt för jag känner att hans famn skulle jag behöva vara i en stund och kanske gråta lite för att jag känner att jag behöver de. Lät kanske lite sjukt men känner så......

Tack och hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jejje

tack själv gumman!!



ja, jag ska ta det lugnt, har ont i ryggen idag oxå.... jag som hade planer att torka golven idag men icke sa nicke.



Hoppas du får den hjälp du behöver imorgon..... med allt vad det innebär ;)



KRAMAR

2009-02-05 @ 15:01:07
Postat av: Eva

Ibland är de skönt att gråta ut i nåns famn, då kan de kännas lite bättre sen.



Om du vill kan vi komma nån annan helg, tänkte så ni får ta de lugnt i helgen istället o bara rå om varann. kram

2009-02-05 @ 17:52:47
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0