Just nu......

......är alvedon min blivande bästa vän *hoppas jag* har nu plockat och städat lite och satan så ont jag har nu =(  men jag v tvungen med tanke på hur de ser och såg ut.
Jag har tvättat av badkaret och fyllde de med badvatten till pojkarna, jag har vikit och hängt undan vad som kändes som en mega hög, jag har vattnat blommorna på nedre våningen, bäddat sängen utan överkast, ställt ut en massa återvinning, torkat bordet och fixat dukar, rensat i ett köks skåp, plockat undan våffel gärnen och torkat bänken, tog ur den sista ren disken ur maskinen och fyllde på med nytt, gjort rent på lilltoa uppe samt burit ut hjälmar och skridskor ut till förrådet.
Jag tycker inte att de syns att jag gjort något utan istället tänker jag på allt jag skulle behöva göra mer, men min kropp säger ifrån nu kraftigt =( 
Men bara att bita ihop och göra ett ryck till snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0