Jag och mina extra ben

Besöket hos sjukgymnasten resulterade i lite övningar som jag kan göra, ska få börja på vattengympa och kryckor för att underlätta att gå. Ja dom va ju inte alls lätt att hantera, vi kommer inte riktig överens jag och mina extra ben. Men jag ska försöka träna i helgen med att gå med dom. Fick jätte ont i händerna om inte annat men man e ju inte van att hantera såna där, känns lite konstigt att gå med dom när jag inte har brutit ett ben men måste säga att de va skönt att ha dom som stöd när jag går. Tro de eller ej men de går lite bättre och ett unns fortare att gå, Hasse fick nog en chock för han bara fnissade åt mig och kallade mig för sin lilla krympling. Ja så ser de ut på den fronten just nu och jag håller tummen för att det inte går så långt att sitta i rullstol hela tiden. Ska försöka ut och gå nu när jag kan *jippi*

Idag hade vi middags bjudning för Eva och Lars, vi prövade ett nytt recept idag oxå som även denna gång blev jätte lyckat =)
Kort på middag och efterrätt kommer i morron när vi har kommit hem igen, vi ska till min farmor och farfar. Vi ska fira farmor som fyllt år, sen ska vi till min mamma och hjälpa henne med datorn. Vi ska oxå kolla vad det är för biofilm som går för eventuellt göra ett bio besök som var evigheter sen Hasse och jag gjorde tillsammans bara han och jag.
Oj vad klockan drog iväg, min älskade ligger och snarkar i soffan medans jag sitter och skulle bara skriva en snabbis =)

Nä natti natti, sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Eva

Du kommer nog vänja dig vid kryckorna snart, även fast de är svårt i början.

Tack för en väldigt trevlig kväll me god mat o trevligt sällskap! :)

Kram

2009-02-07 @ 02:18:23
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jejje

vilken tur att du fick hjälp hos sjukgymnasten.....

vad testade ni får spännande recept??



KRAMAR

2009-02-07 @ 08:50:24
Postat av: anki

Vad bra att du fick lite hjälp du kan linda kryckornas handtag så gör det inte lika ont kram Anki

2009-02-07 @ 09:02:52
URL: http://anki.bloggagrattis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0