Inte bra =(

Min dag började bra vilket innebär ont som vanligt men att saker flöt på. Hade sett till att familjen hade kommit sig iväg så de va bara för mig att packa badväskan inför den efterlängtade vattengympan, men de blev inget bad för mig idag för jag halkade till utan för dörren på den ljuvliga isfläken som vi får här, jag var mycket medveten om den men benen gled iaf. Jag hade sån pass tur att jag inte ramlade men mina fogar *aj fy fan* så in igen och släpte allt i hallen och grät en skvätt för de gjorde så ont och jag tyckte nog lite synd om mig själv. Arg för att jag inte hittade ryggsäcken som jag skulle packa i för att underlätta utan tänker att de e nog inga problem med en axelväska. Jo tjena den är ju inte still på samma sätt utan den glider och till slut buffar till benen hela tiden. Jaja nu har jag iaf en vecka på mig att hitta igen ryggan eller iaf låna en så jag kommer iväg själv. Hasse jobbar extra idag annars hade han kört mig, men men jag sniglade mig ner för trappen och tömde väska och drog igång en maskin tvätt sen snigla sig upp igen och betalade lite räkningar. Inte direkt upplyftande men de ska ju göras de med, måste komma på matlista för helgen och näst kommande vecka så vi kan handla efter att vi hämtat pojkarna från respektive skola.

Ikväll blir de iaf let´s dance och mys med familjen sen filmen på 5:an med hunken Vin Diesel * han är ögongodis för mig *  Jag har inte sett The Pacifier har hört både och om den, men jag ska bara se den *han*    =)

I morron ska vi ut och äta på Canton för vi har förlovningsdag då, vi passar oxå på att fira årsdagen som vi inte gjorde när den var i november. Ska bli romantiskt & mysigt att få gå på resturang bara Hasse och jag, pojkarna ska vara hos svärisarna under den tiden sen åker vi dit och hämtar upp dom.

På söndag ska Virre på kalas och snälla morfar ställer upp och kör dit och hämtar för att Hasse jobbar, Virre har tur och ska på drakborgen igen för där har Rasmus sitt kalas. Virre var ju dit för två veckor sedan med morbror Stoffe och Annso, ja de gäller att ha tur ibland.

Nä nu ska jag snigla mig ner för att hänga tvätt, sen blir de inte så mycket mer känner jag. Kroppen liksom säger ifrån =(

Ha en fortsatt bra solig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0