Hipp hipp hurra =)

Ett stort grattis till dig min goa Mia. Tack för jätte gott fika =)  Hoppas att du får en fortsatt kanon dag.

Vi har nyss kommit hem från Mia med familj och ska fixa lite mat inte för att jag e hungrig efter att ha fika en massa men de vi måste ju äta middag oxå sen ska Hasse och jag göra allt vad som står i våran makt för att inte slöa till allt för mycket efter maten för då är de tänkt att vi ska rensa i skrubben nere *oboy oboy* ja hur vida vi kommer igång eller inte de återstår att se. Nu ska jag ta och ringa mor & far.

Hej hopp sockertopp

Kommentarer
Postat av: Marie

Tackar tackar gumman.

För gott sällskap, present och grattis hälsning =)

Love you you knowe.

Och ja lovar publicerar inte bilderna, du ska vara nöjd först det är viktigast =)

Men kommer skicka dom till er på msn.

Ska bli roligt å få fota er mera sen både tillsammans och på goa magen =)

Pojkarna oxå när dom kommer nästa gång.

Hoppas du får en toppen söndag kram kram

Pssst ring nåt sen

2009-02-22 @ 08:17:05
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anneli

Hej!

Hoppas att allt är bra, roligt att träffa er igår. Och få se magen



Ha det så bra!

2009-02-22 @ 09:45:27
URL: http://adrianaurora.blogg.se/
Postat av: Eva

Hur gick vattengympan då? Hur ofta ska du gå på den? Hoppas de var skönt! :)

2009-02-22 @ 17:05:43
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0