Go morron eller go dag

Ja för mig är det morron för andra svängen, va upp tidigt i morse och väckte Victor och fixade fika som han skulle ha med sig på frilufsdagen. Men efter att Hasse hade kört iväg han så gick jag och la mig igen och vilade/sov stundvis, behövs nog när man har ont. Har hört att man ska passa på att vila när tillfälle ges. Eller så är jag släkt med skalman fattas bara sovklockan, men hoppas att jag ska märka någon liiiiiten liten skillnad nu när jag har ökat dosen för intag av järn. Sitter och funderar på om jag ska ta en alvedon innan jag beger mig till bussen sen för de kommer att bli mycket gå/snigle fart till jobbet idag. Min stackar sambo ska till sin läkare idag och kolla magen igen, aldrig roligt med undersökningar framför allt inte den sorten som man kollar tarmarna =( 

Måste börja gå till damernas innan det händer en olycka, de e någon som inte kan vara still..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0