Bryta benda AB

Livrädd vad han kommer att göra med mig idag sjukgymnasten för jag har en hel del ont även idag =(  Kommer ju inte ihåg vad en sån gjorde i sånt här läge men hoppas att han inte gör så att jag få ondare.
Måste snart göra mig klar för bussen för även om jag inte ska dit än så tar de ju en evighet och lite till för mig att ta mig fram nu mera, men har ju något trevligt att se fram emot ikväll iaf. Min svägerska med sambo kommer och blir bjuden på middag av oss/Hasse för jag är inte mycket hjälp nu för tiden. Hur som helst så ska de bli trevligt om jag inte har allt för ont får då måste vi kanske ta en annan helg. Håll tummen på att de går som planerat......

Skriver mer sen, hej hej så länge

Kommentarer
Postat av: Jejje

håller tummar å tår att det går som det ska ;)



kramar

2009-02-06 @ 11:00:32
Postat av: Eva

Hoppas de onda går över snart! Kanske borde ringa er snart då o kolla om de blir nått ikväll?

Hörde att ni ville sova tidigt, så ni får gäspa stort eller nått om vi inte fattar att vi måste åka. :)

2009-02-06 @ 15:27:11
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0