Besök

Idag var de jobbigt att jobba för de blev mycke "spring" vilket va mindre skönt för min del, men de gick ju de med. Var till dr idag och fick intyget som dom ville ha på jobbet så nu är jag "ledig" tills på torsdag så jag ska försöka ta de lugnt utan alla måsten som vi alla människor har så vi får se hur lätt de blir =)
Vi skulle in på ica uppe på Sidsjön för att köpa deras hemlagade pölsa *bara älskar den* men innan de så tog vi en tur in till svärmor och surrade lite och jag tiggde en macka för jag hade ingen lunch idag bara rast på jobbet, hon visade allt fint hon håller på att sy till Neo. De kommer att bli kanon fint att ha i vagnen som dom har beställt, de blev en Emmaljunga mondial duo combi i färgen black croc. Jätte snygg vagn och praktisk då sky tyget är tillbax som är lätt att torka av.

På vägen hem köpte vi pölsa på lill ica och sedan åkte vi vidare till babyproffsen och hämtade ut startboxen från pampers, sen vidare på copp *vart annars* och köpte potatis, mjölk och lite annat. Fick då veta att vi skulle få besök av Sabina & Pelle, Hasse jobbar med Sabina. Vi blev bjuden till dom men Hasses mage är inte riktigt med ännu så han vill gärna vara hemma vilket jag ka förstå. Dom kom med kladdkaka *mumms* de va såå gott så tack snälla ni för go kaka och trevligt sällskap =) Hoppas att vi kan göra om de snart igen, tycker de e alltid lika kul med besök.
Vi blev tvungen att ge oss ut en gång till med bilen men de blev en snabbis bara, måste lämna Virres gympa skor till Micke då han hade lagt ur dom här hos oss.
Men nu sitter vi i soffan haldö båda två, känner att vi blir inte uppe allt för länge till. Ska titta en stund på tv nu.


Natti natti


Kommentarer
Postat av: tessan

Det blir en liten Neo? =) FINT FINT

2009-02-17 @ 20:54:01
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Eva

Kul att du är så duktig att blogga så jag har lite att läsa igenom. Knappt använt en dator senaste dagarna, men tänkte att jag måste ju blogga lite, så då fastnade jag i andras bloggar oxå. :)

Jag är sjuk än, är brorsan frisk?



Fina presenter du fick på alla hjärtans dag. :) Vad fick brorsan av dig? Jag hade stora problem med att komma på vad jag skulle ge till Lars, men de löste sig till slut.



Kram på er!

2009-02-17 @ 21:30:46
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0