Bättre nu =)

Efter lite mer duster så har det äntligen lagt sig och vi myser i soffan till Disney channel med fruktsallad & glass. Till middag idag skulle de vara potatismos och köttbullar, men efter att ha misslyckas med potatismosen eller ska jag säga potatissoppan så åt Virre köttbullar, ris och bea sås en konstig blandning men han åt iaf, själv så tog jag lite mat från igår. Efter maten så gjorde jag fruktsallad å Virre lyxade med glass, maränger, kola och choklad sås till, själv så va jag nöjd med att lyxa till det med lite glass till frukten. De blev ingen märkvärdig sallad bara vindruvor, kiwi, banan och honungsmelon men gott blev de =)


Virres




Min





Vi fick blommor av Pappa, Annlo & Robban




Vi fick en blomma av svärföräldrarna





Kommentarer
Postat av: Eva

Fina blommor!



Åh va gott me glass o frukt. De måste jag äta nån dag. :)

2009-02-02 @ 07:42:17
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jejje

vad skönt att det går åt rätt håll nu, att stormen har lagt sig ;) hahahahahha, du förstår vad jag menar, hihihihi.



Kramar

2009-02-02 @ 09:54:25
Postat av: Anneli

Ja du det är verkligen roligt att handla billigt och göra massa fynd.

Japp såg receptet, tack så mycket!

Ha det så bra!

2009-02-02 @ 19:25:31
URL: http://adrianaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0