21- och solsken

Ja kallt som attan är de, har iof inte varit utan för dörren än men de kommer. De finns dom som undrar var bodysarna som Neo fick av Jejje med familj är köpt, jo de kan jag tala om för jag var med. De va ett inpulsköp på City Gross jag visste inte att dom hade så fina kläder där till bra pris, när jag fått pengar så ska jag dit och spana.
Måste försöka fixa de sista inna Neos ankommst även om de inte är beräknat nu så ar jag lärt mig att inte ta de för givet, utan han kommer när han känner för de =)
Fast stanna ett tag till i magen hoppas vi han gör för vi är ju "bara" vecka 27 än nog för att han skulle ha en chans att klara sig men de e för riskabelt för han att göra entre nu.
Jag kanske må klaga som en liten gnällspik men hellre de då än att han kommer för tidigt, våran lilla älskling.

Sitter och funderar på vad vi ska äta för middag och mitt förslag lutar åt korvstroganoff med ris, hoppas familjen oxå tycker de för jag har kollat frysen ett x antal ggr men kommer fram till samma förslag hela tiden =)  Men Hasse slutar tack å lov tidigt idag efter the grave yard shift han hade igår, inte för att han jobbade natten på coop men de blev massssssor av timmar för han. Ska försöka komma på lite snabbt vad vi ska äta för lunch snart då sambon slutar kl 12, vi kan värma en pan pizza var då vi ska äta tidig middag för Hasse ska iväg och fika med en kompis på birsta i eftermiddag/kvällen. Hoppas min älskade får de trevligt och surrar bort en stund nu då, fast å andra sidan de e nog inga problem för herr socialast i stan *blink*

Har tänkt mycket på Maria med familj som har varit sjuka ett tag, hoppas att ni blir frisk snart så vi kan träffas, de va länge sen bara du och jag träffades nu. Krya på Er. Kramis


In i köket och kolla i frysen igen för att se om jag kanske kanske hittar lite mer middagsförslag =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Va kallt ni har! Här var de -16 den tiden o nu är de -13. Jag tycker att de gärna hade fått vara 10 grader varmare. :)

Va blev de för middag då? Vi brukar göra ett gott recept med falukorv, tänkte om ni vill variera er nästa gång de blir korv. :)

2009-02-12 @ 15:36:37
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kommer på midda vi me ;) lät jätte gott :P Kram

2009-02-12 @ 15:37:09
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Eva

Du har blivit utmanad! :) Kolla i min blogg så får du se.

2009-02-12 @ 16:01:39
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Sabina

City gross??!! Skojar du?? Jag som sagt jag aldrig skulle sätta min fot där inne.. Typiskt..

2009-02-12 @ 17:55:17
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0