Gårdagen



Lillskrutten



Gudfar Keba och Neo





Jag, Hasse, Keba och Neo var och lunchade på Evolon? Kommer inte ihåg vad stället heter =)





Så här sov Neo igår kväll i vagnen, han brukar få till sköna stilar nu mera =)





Jag säger bara ........ KODAK MOMENT :P





Igår på dagen tog vi det lungt och lunchade med Keba på stan innan Neo skulle till fotografen. Neo fick presentkort av Mia, Matte, Mikaela och Felicia i doppresent så nu använde vi den =)
Efter en mycket trevlig stund på stan med Keba blev det som sagt foto tajm av Neo och när det var klart så hämtade vi upp Virre hos gammelmormor och for vidare upp till svärisarna en snabbis. Vi blev inte långvarig där för de blev dax att åka hem och fixa lite middag.
Middagen blev grillad kyckling, ris och sås. Det blev grymt gott!! Efter middagen bakade jag daimkakor utan daim, med andra ord så hade vi ingen daim utan jag tog non stop och choklad crunch bollar istället.



Nästa gång så får jag ta ut dom en par minuter tidigare, visste inte hur dan våran ugn var men nu vet jag.
Huvudsaken är att kakorna blev goda =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken rolig min Neo har. :)

Kakorna ser goda ut, kan man få receptet? Eller är dom svåra att göra? De ska va lätt, annars orkar jag inte försöka. :p

2009-12-03 @ 23:55:11
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Vad stor han blivit =)

Himla söt må jag säga.

Evolet heter cafeet, super gott där =)

2009-12-08 @ 20:00:35
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0