Time ....

Ja tiden har liksom bara flygit förbi ........ Neo är redan 3 månader, jag som tyckte nyss jag väntade på att han skulle komma ut .... Som jag skrev tidigare så har vi hunnit med en hel del men jag kommer inte ihåg allt, men vi var på kalas i går till Mikaela som fyllt 14 år stor tjejen :)


Neo har på sig mössan som Petra har stickat, han fick en tröja oxå :)





Jag och Victor ute på en av våra promenader











Neo sitter och sofftar i bilstolen




Neo har en smurf som vakar över han :)




Go å gla :)




Virre sitter och spelar




Neo inviger matstolen hos farmor och farfar




Här testar Neo bordet hos gammelmormor som så många andra barn före honom ;)






Kommentarer
Postat av: Eva

Vad roligt att du har börjat blogga igen! Alltid kul med bilder. :)

2009-08-24 @ 18:32:56
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jejje

du har varit saknad här....... kram

2009-08-25 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0