Pontus

Idag kommer Pontus hem, åhhh som jag längtar efter han. Vill ju höra hur han har de i sin nya skola som han va så nervös för att börja i en ny skola. Hoppas hoppas att de hargått bra!!
I morron så blir de kalas / fika här hela dagen vi kommer att ha drop in, de e klart jobbigast att ha drop in fika hela dan men för att de ska passa alla så får man så lov att göra de.
Vi håller på att ladda upp hans present nu och ska göra en liten lista på vilket fika vi ska köpa, jag e ju ingen hejare i köket så baka blir de inte.
Igår så bjöd Neo farmor och farfar på middag, det stod lasagn på menyn och det lät som om dom tyckte om det :)
Dom har ställt upp så mycket så jag tyckte att dom framför allt svärmor kunde får komma och sätta sig vid ett dukat bord "hemma" och få bara vara. Jag tror de blev uppskattat, de kändes då som så. Jag kände mig nöjd att vi fick lite vuxensällskap vid middags bordet då Hasse har och jobbar mycket kväll, men jag klagar inte för de blir ju bra med pengar plus att man bjuder in nån lite så där spontant är oxå kul :)
Nä måste fixa med listan nu om vi ska komma iväg i tid för Hasse jobbar kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0