Nanna kudden

Snart dax för att krypa ner och sova en skvätt innan de e dax att kliva upp och väcka Virre som ska upp på skolan. I morro e Hasse ledig å gud så skönt men bara för de så har väl Neo en bra dag och inte alls ont i magen. Fast å andra sidan så gör de inget för de e ju han de e synd om mammas lillhjärta. Neo satt med mig och Virre vid matbordet i sin stol, han va nöjd nästan hela måltiden, kan tänka mig att de va tröttsamt för hans lilla rygg men han va inte speciellt nöjd över att sitta nån annanstans heller så så fick de bli.
Hasse sitter och leker / kollar på sin nya mobil, jag kommer inte riktigt överens med min ännu. Tror de beror på att jag inte har några knappar på min utan bara en touch yta som styr allt, lite trixit ibland och man ska absolut inte ha bråttom eller ha ett skrikande barn i knä då brukar de gå hur fel som helst :)

I morron ska vi handla inför helgen då vi har kalas för Pontus men han fyller inte förrän den 1:a september men han är inte hos oss då så vi har 12-års kalas på lördag.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0