Mår gott







Neo sitter nöjd i sin matstol ganska långa stunder, han har så mycke vilja och en sån liten kropp som inte vill och orkar med vad lilleman vill alla ggr. Men snart så för han växer så de knakar.
I morron ska vi till bvc för spruta, vägning och mätning. Hoppas att de går fort och att dom e två som ger sprutorna, för Neos bb kompis fick en spruta i taget. För några år sen så va de då så att dom va två som gav sprutorna för att göra de så skonsamt för barnet som möjligt, men med alla dessa indragningar så vet man ju aldrig. Hoppas hoppas att dom e två i morron!

Nu har Neo ätit, bajsat och somnat in en stund i min famn men jag la han i vagnen. Hoppas att han sover en stund där nu då för han blir på sånt bra humör när han lyckas sova en lång stund. Blir de små lurar under dagen så skiftar hans humör värre än mitt med värsta hormonrubningen å de vill inte säga lite de ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Världens sötaste lilla go troll =)

Man vill ju bara äta upp honom så himla vacker

Jag vill oxå há en Neo, ja du vet ju vart du ska skicka honom då =)

KRAM

2009-08-31 @ 22:46:35
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0