Liten blir stor

Större än han tror. Neo har så bråttom med vissa saker, han har missat den lilla detaljen om att han bara är 3 månader. Men de struntar han i, han vill sitta upp hela tiden och när han inte orkar eller när man ska byta blöja då blir de klagosång för de mesta. Nu sitter han i babysittern och tittar på Musse Pigg på tv, han får titta en liten stund för han e ju nöjd å ingen e gladare än jag :)
Igår hade Neo så ont i magen att han skrek mest hela kvällen, stackars liten man blir ju så maktlös när dom små liven har ont.
Idag så får Virre skjuts hem av Matte för Hasse och Margaretha jobbar och min vanliga privatchafför e inte riktigt kry så jag ville inte fråga henne.
Tack tack och åter tack Mia och Matte för att ni kör hem Virre, nu låter gaphalsen min igen magen e inte riktigt hundra bra på han idag heller :(

Måste chila

Kommentarer
Postat av: Jejje

vanliga privarchaufför?? är det jag det?? ;-) Jag ställer ALLTID upp, om jag kan =D



Love u guys kram

2009-08-26 @ 11:17:51
Postat av: Marie

Du vet att vi ställer upp gumman bara att ringa KRAMEN

2009-08-26 @ 16:19:58
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0