Grattis Lottie

Idag fyller min barndomskamrat Lottie år så hipp hipp hurra och ett stort grattis på din födelsedag :)

Hasse har åkt iväg och lämnat Victor på skolan sen åkte Neo och han vidare upp till farmor och farfar för de dax för Hasses provtagning. Vi ska sen åka och handla inför kalaset i helgen samt att Hasse jobbar kväll så de kan vara bra att jag har de mesta hemma för matlagning osv. Ska fundera på lite middagar som ska fixas och vilken middag vi ska bjuda Mia med familj på, fast jag tror redan jag vet vilken de blir ;)

Nu måste jag greja lite innan man och barn kommer hem, annars så somnar jag sittandes.



Kommentarer
Postat av: Marie

Vet inte vad du tänkt på än men det vattnas redan i munnen =)

2009-08-26 @ 16:18:28
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0