Lundmyr

Nu har Virre och jag ätit lite middag de blev pannkaka och plättar med grädde och sylt, jag har för första gången köpt färdiga pannkakor och plättar. Måste säga att dom va helt okej, de blev massor kvar så Hasse, jag och Victor får de till lunch igen i morron.
Svärisarna var här innan och hjälpte oss att ta bort skräp på alltan så nu är den ren från skräp plus att dom tog riset som blev efter trädet på gården. Dom kom oxå förbi med med lite kläder till Neo och en barnvagnsmobil  som vi har sett ut i märket Lundmyr "Love bugs", det kommer att komma kort på de fram över. Får se om jag knäpper och lägger in de ikväll eller i morron, bäddat vagnen har jag gjort nu. Ska försöka hitta orken att gå ner och packa BB väskan så de e gjort, vi köpte blöjor och tvättlappar igår så de finns hemma. Är nog säkrast att göra en lista för alla saker man ska komma ihåg att ta med, ska kolla upp vad som pappan kan ta med sig oxå för han stackarn kan ju inget göra och tiden för han lär ju inte flyga förbi direkt så vad kan man ta med för något till den blivande pappan??? Kan man ta med sig yatzy spel och kortlek kanske, tänkte om de drar ut på tiden för mig och jag är ganska klar i huvet så kanske vem vet vad man får för ryck.....
Nu ska jag fortsätta att greja innan jag och Virre ska titta på Robinson.

Bye for now

Kommentarer
Postat av: Eva

Jepp, vi kommer imorgon! :)

Jag är lite hängig idag, men tror de gått över till imorgon.



Vet inte vad som hänt med handen, har haft typ en liten knöl vid handleden i massa månader, gör ont ibland o ibland kan de va bra i flera dagar.

Men senaste veckan har jag känt av den ganska mkt, de typ ilar o ömmar, svårt att förklara. :p

2009-04-18 @ 22:12:47
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0