Trist



Nu har Pontus åkt =(  denna vecka gick för fort. Känns som om jag bara haft han en helg som vanligt, nog för att han kommer till helgen igen men de e ingen tröst nu. Riktigt jobbigt att han åkte denna gång =(
Jag har go Virre hemma iaf så jag slipper vara själv, en sån här dag så hade de varit underbart om jag kunde röra mig som en vettig människa för Virres skull för då hade vi kunna klä på oss riktigt med kläder för de blåser som bara den och sen gått ut och tait en promenad bort över till morfar hans.
Har vi tur så kommer svärisarna förbi en sväng och hämtar upp riset efter trädet som ligger på gården, då får vi iaf lite sällskap plus att Virre kan hjälpa till lite =)
Nu ska jag kolla vad Virre man gör.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0