Trevligt =)

Besöket var ..........


Victors farmor



Pontus har precis kramats med Anki, dom träffas ju inte så ofta =)


Victor med kusin Gustav



Victors kusin Axel ( Gustavs lillebror ) sitter i mormors knä




Med sig hade Anki oxå goa kakor och jätte fina blommor



Tack så jätte mycket för att ni kom förbi det betydde jätte mycket för pojkarna ( ja för mig oxå självklart )  nu är det våran tur att försöka komma förbi något. Vi ska oxå försöka ta oss till Victors faster Kristina och hälsa på. Hon fyller år i dag så ett stort grattis önskar vi dig!

Nu så blev de tvär tyst i hela huset, har tre grabbar men dom hörs inte, dom är nere och tittar på tv ( tror jag ) men jag ska snart störa dom i friden för dom ska hjälpa mig att fixa med maten. Känner att jag har en hyfsad dag idag men risken är att jag har rört mig för mycket redan för att de känns bra så då slutar natten i kattastrof är jag rädd för. Men de får jag ta då för jag är nöjd så länge jag har en bra dag =)

Min älskade förvånde mig igår för han somnade inte på soffan som jag va så säker på att han skulle göra men ikväll så slår jag vad om att han somnar till. Han är så trött efter att ha börjat kl 6 på morron nu i två dagar så annat kan man inte vänta sig.

Nu ska jag ringa en vän........

Kommentarer
Postat av: farmor anki

Glömde våra bajskorvar i bilen så ni får hålla er till nästa gång och smaka mästerverken Tack för kaffet och att jag fick komma och kramas när jag längtade så mycket....Victors farmor Anki

2009-04-17 @ 23:21:50
URL: http://anki.bloggagrattis.se
Postat av: Kristina

Tack så mycket, vore jätte skoj om ni ville komma hit och hälsa på så ni får träffa våran Filip och se vart vi bor :)

2009-04-18 @ 12:32:10
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0