Titta.....

Så här blev våran lösning på alltan tills hösten, för jag tycker de e så dyrt med utemöbler och väntar helst till hösten när dom rear ut allt.



Grannen grillade så doften gjorde att det killade till i Hasses öltarm :P




Så här fint gjorde Victor och Hasse igår, själv satt jag med en filt på alltan och tittade på :D




Jag ska göra mig klar och ringa Jejje för jag har mutat henne med lunch idag om hon kan köra mig för att hämta ut mina nya linser och hämta Virre på eftermiddagen idag.
Måste kolla hur hon mår idag om vi ska orka med en sväng på stan eller birsta city, vi får la se.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad fint det blev! Riktigt mysigt! Våran balkong står tom än den. Möjligtvis lite skräp och en campingstol som står där :)

2009-04-23 @ 16:08:21
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0