Tack!

Jag vill passa på att tacka för alla kommentarer som jag får, det är jätte kul. Synd att jag är så super dålig på att kommentera hos alla andra själv men de kommer de oxå jag lovar =)
Idag får vi besök och än så länge är det en hemlis men med lite tur så kommer det kort på folket lite senare, blev super glad över att dom skulle komma och hälsa på och titta på huset.
Idag blir det tacos till middag ska bli så gott, Pontus och Victor ska hjälpa mig med middagen. Hasse jobbar så jag och grabbarna tänkte göra middagen klar tills han kommer hem, men vi var båda jätte trött igår när vi handlade för det saknas en massa saker för att göra allt klart men tyvär så får min älskling så lov att handla lite efter jobbet iaf =(  Inte lätt när två trötta yrbollar handlar *skratt*
Nu ska jag ta och göra lite kaffe till besöket.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ge fasters gopojk en stor kram och Pontus åxå så klart hade gärna följt med och hälsat på jag också men tyvärr har Filip varit dålig och kan fortfarande smitta så vi håller oss hemma och hoppas på att få fingrarna ur och komma och hälsa på när bebis kommit ut istället. Nu är det ju inte alls lång tid kvar för dig, lyllos, själv känns det fortfarande som en evighet till ultraljudet :(



Hoppas ni får det trevligt idag :)

2009-04-17 @ 13:06:31
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0