Slapp lördag

Bion igår va nice =)  Ettan är ju så klart bäst tycker jag men jag led inte om m a säger så * big smile*  men en sak e då säker att jag ska då aldrig mer gå på bio höggravid, det var då ingen höjdare för min del.  Vi va super trött både Hasse och jag efter bion så vi åkte och tankade bilen sen raka vägen hem och dega. Hasse satte sig vid datorn och jag låg i Virres säng bredvid och surrade på om lite av varje. Sen va de bara att checka in för jisses så trött vi va sen.
Vi hade sovmorron idag men min stackars älskling som ville sova länge i morse klev upp kl 8 för då vaknade han, själv så har jag sovit till och från hela natten och morron så Hasse lät mig få "sova" tills halv elva tiden. Då hade han som vanligt skämt bort mig med att fixa frukost, tänk att jag har sån tur =)
Vi har precis kommit hem från macken där vi tvättade pärlan, eller ja ni har ju fattat att de va Hasse som tvättade och jag tittade på men jag va med iaf =)
Nu håller han på att hänga den tvätt han slog igång i morse, ja va kan jag säga jag är lyckligt lottad som har en sån underbar sambo som gör allt och lite till. Jag längtar tills jag kan få göra saker för han.
Får se vad resten av dagen bjuder på.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0