Privat chafför =)

De e de inte alla som har, men jag har turen att få ha de ibland =)
Idag så va de Jejje som va snäll och körde runt mig på olika ställen, vi började med optikern för jag skulle hämta mina nya linser som hade kommit. Väl där så visade de sig att jag har infektion i ena ögat så de blev inga linser idag utan jag får återkomma om ca två veckor igen för att kolla ögat igen och under tiden så får jag inte ha linser alls =(  men men vad gör man inte för att få använda dom igen. De visade sig oxå att jag betallat för mycket på autogiro så jag fick tillbaka pengar *nöjd blev jag* så jag bjöd Jejje på lunch sen köpte jag ett par nya mjukis byxor till mig själv som är såååå underbart skööön =) Victor fick en skjorta inför hans första disco *stolt* och jag hittade kalsonger till Hasse, ja inte de roligaste att få men han behöver lite nya. Hittade inget till Pontus denna gång men jag ska hålla span till han oxå annars så blir de en slant i  hans spargris istället.

Tack Jejje för en underbar dag och för en gångs skull så tyckte jag att vi hann med en massa saker =)

I morron kväll så ska jag få trevligt besök, Maria ska komma förbi. De va typ evigheter sen vi träffades över en kopp te, fast när jag tänker efter så var de jätte länge sen vi pratades vid över telefon oxå. Vi är periodare M och jag, fast de gör oss inget för vi vet att vi har varandra ändå =)

Ser att klockan är mycket, jag måste värma på lite mat till mig och Virre.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Jane

TACKAR för en underbar dag.... vi hann verkligen med en hel massa. Tack för god lunch, deras toast är GREAT!! Kul att få träffa Virre med =D



kram

2009-04-22 @ 22:32:02
Postat av: Eva

Vad kul att få tillbaka pengar! Synd att de inte händer oftare. ;-)



Hoppas vi kan ses nått snart!

2009-04-22 @ 23:24:49
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0