Pepptalk

Ja idag så är det svärmor som har peppat mig i en tillfällig svacka. Jag har varit på ett möte idag som först inte gick så bra men efter att pratat med svärmor så inser jag att jag måste börja tänka annolunda.
Jag var så arg, ledsen, besviken och kände mig överkörd och granskad i sömmarna. Jag har bara inte fattat att  jag är en BRA MAMMA!!!!
Vill inte gå in på mer varför här utan ni som är nyfiken kan ju höra av sig.


Har ganska precis kommit hem och kollar posten och jag har fått ett brev som det står Eftertaxering på. Jag tänkte att va sjutton är detta för något, jo så här står det.

Vi har i en kontroll funnit brev från er med för lite eller utan porto. Vi ber er därför betala in porto plus expeditionsavgift med nedanstående inbetalningskort senat angivet datum.

Alltså jag fick en faktura på 31kr på. Det har jag ALDRIG varit med om förrut, har ni?????
Jag tog ju och betalade den på en gång men jag fick en chock för jag har aldrig hört att någon fått nån sån, tack och lov så hade dom nu skickat iväg mitt brev iaf.

Nu ska jag ta och lyssna på lite musik.

Kommentarer
Postat av: Postisen

För det första... DU ÄR EN BRA MAMMA!!! :)

Lyssna INTE på såna som säger nått annat!



För det andra... Eftertaxeringar är vanligt. Vi hittar såna brev varje dag på jobbet, de är många som har betalat för lite eller inget porto alls, eller försökt fuska med begagnade frimärken. Då blir de böter. ;-)



För det tredje... Bra att du bloggar igen. Blev nästan orolig att du hade slutat. :p



Kram till er!



2009-04-03 @ 00:42:51
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0