Påsk Afton

Dagen liksom sprang förbi vi har gjort massor eller vi har hunnit med en del och kom som vanligt iväg lite sent =)
Började med de vanliga som dusch, frulle och göra sig klar för dagens göromål. Vi började med att åka till pojkarnas mormor för dom skulle få sina påskägg sen vidare till rusta i birsta och spana in en grill. De blev ingen grill där så vi åkte till Ö&B för att kolla grill men de blev ingen där heller så då åkte vi på coop och handlade lite mat och en grill =) 
Hasse var oxå in i butiken bredvid och handlade sitt lördagsgodis *öl* för kvällen, packade sen in oss i bilen och åkte hem över.
 Vi hinner hem precis när telefon ringer då är de svärisarne som är på väg för att lämna en påsk påse till grabbarna och dessutom kom dom med vagnen, den är jätte snygg =)   Dom hinner inte stanna länge för att dom ska iväg på sitt så när dom åker kommer Pontus hem *yehh* han hinner nätt och jämt in i hallen förrän vi ska åka till morfar för mera påskägg till grabbarna. Där blir vi bjuden på gott fika *som alltid*  Pontus och Victor spelar dator medans vi vuxna surrar lite, vi hinner inte vara där länge förrän de e dax att åka hem för Hasse ska kasta sig in i duschen och pappa och dom va bort bjuden på middag till min farbror och hans familj.
 På väg hem så köpte vi med oss pizza *vilken påsk middag *=)  som jag och grabbarna åt av, Hasse fick kasta i sig några bitar för han var sen och hans chafför Elin satt och väntade på att få köra iväg han för att sedan åka iväg på sitt.

Vi hinner precis äta klart och sätta oss ner så kommer besöket för kvällen, in kommer mormor *min* moster Viktoria med hunden Amstel, moster Agnetha med barnen Felicia, Rebeca och Simon, sen kom kusin Micke med sin hund Devil så för en gång skull så har de varit riktigt full fart här =)  Riktigt kul med sällskap, tror att alla var mätta men jag fick iaf bjuda på lite godis, dricka och te.
Barnen hade hur kul som hellst verkade de som, vi tittade på Robinsson innan folket begav sig hem med trötta barn, Victor och Pontus har borstat sina tänder och sitter och varvar ner framför tv:n en stund innan dom ska i säng.
Har pratat med Hasse en sväng och han verkar ha trevligt iaf =)  dom ska snart vidare till Aveny tror jag, hur som helst så hoppas jag att han får de jätte kul ute.
Känner att jag e ganska trött jag oxå så jag ska nog följa grabbarnas exempel på att borsta tänderna och krypa ner och sova.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Eva

Synd att vi inte hann vara med på grillningen idag. Men vi kommer gärna nån annan dag. :) När har ni tid? Kram

2009-04-13 @ 00:08:55
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0