Mys med sambon

Vi har varit och handlat på coop, de blev bla ost, kex, cider, päron och färska hallon. Dom va goooog dom jag satte i mig alla dom i ett smack när vi kom hem så en sak e då säker att vi SKA dit i morron och handla fler =)  Jag har tur för jag får äta dom helt själv då Hasse inte tycker om frukt ja på sin höjd en banan eller gröna äpplen går ner, ja jo nån bit av päron till ost och kex oxå men annars så är de jag som äter. Barnen tycker oxå om frukt men i helgen så är dom hos pappa så jag kunde mummsa i mig för glatta livet.
Idag blir de kyckling, ris och gräddsås till middag *mmm* sen ska vi kolla om det är något bra på tv eller om vi ska se på film. De blir en myskväll iaf bara jag och Hasse =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som ni haft en riktig myskväll! Härligt! :)

Ja, brorsan är ju inte speciellt duktig på att äta frukt, grönsaker o bär, så man behöver aldrig konkurrera med honom om dom. :p

2009-04-05 @ 14:54:09
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0