Lite av varje

Har pratat med Maria idag och de va inte igår, så tack så jätte mycket för prat stunden gumman =)
Svärmor kom förbi och skulle klippa till trädet som är utanför men hon ville invänta den lovade solen som skulle komma fram idag, efter att ha målat klart trappen så fick hon ge sig i väntan på den där solen. Hon och jag åkte och hämtade Virre från fritids sen när vi kom hem så gick hon lös på trädet med den stora långa saxen, jag oc Virre gick in och fixade middag. Det blev dinosaurie biffar med ris och svampsås som grabbarna bara älskar, och för att inte få protester så dukade vi fram till svärmor utan att fråga om hon ville ha. Hon fick så lov att sätta sig och äta lite mat innan vi släppte hem henne till sin make.
 Hon ska förbarma sig över mig, Virre och trädet igen i morron. Hasse jobbar kvällen så underbara svärmor ska köra mig till läkaren, sen hjälpa oss att hämta Virre från firitids. Måste fundera på vad jag ska fixa för middag i morron, en sak e då säker att det blir något snabbt och enkelt för min kropp kommer att gå på alvedon i morron. Taskigt de där när man har en "bra" dag och grejar lite för att man kan och känner sig lite nöjd med sig själv att jag klarade av det utan min stackars sambo som får slita as här hemma, belöningen blir att jag knapt kommer att ta mig ur sängen och för att inte tala om hur natten kommer att bli =(

Nu ska jag prova att hitta ett någorlunda hyffsat sätt att sitta och titta på tv.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0