Klart

De gick bra hos Dr:n idag han kände på mitt bäcken ben enligt föreskrifter och satan i gatan va de gjorde ont men han sjukskrev mig till den 18:e maj så nu är det bara att vänta tills lille man vill titta ut.
Jag har löst middagen för idag iaf *nöjd* snabbt och enkelt är de, det blir potatis och hemmagjord pölsa *mmmmmmm*
köpte lite pölsa på Ica Sidsjön  när svärmor bjöd hem mig på lunch, där fick jag pannkaka, sylt och grädde *gott* Virre blev super nöjd för pannkakorna som blev kvar fick jag med mig hem till han. Han fick välja mella pannkaka och pölsa *svårt val för han NOT =)
I morron så blir det korv och pommes frites med beasås och räksallad, så skönt att ha det klart, ska bara komma på vad vi ska äta resten av veckan oxå. Får nog bläddra lite i kokboken och se vad som lockar.Kanske ska tigga recept av Mia på dragon kyckling så kan vi laga de i helgen.
Nu ska jag ta och fixa lite i köket.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Heheheh... Det skulle väl vara snyggt... En hockeyfrilla kanske... ;)

Ha en trevlig påsk nu då!! Kraammm

2009-04-09 @ 09:23:45
URL: http://www.blondizh.bloggagratis.se
Postat av: victors farmor anki

Glad påsk till er alla önskar Victors farmor Anki

2009-04-09 @ 11:27:21
URL: http://anki.bloggagrattis.se
Postat av: Eva

Skönt att de löst sig med sjukskrivningen! :)

Vad ska ni göra i påsk då?



Glad påsk! Kram

2009-04-09 @ 13:33:49
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0