Kaos

Eller kanske inte riktigt men de känns så i huvet just nu, är fortfarande lite nyvaken.
Jag vill börja med att tacka Maria för en jätte trevlig kväll när vi äntligen kunde träffas efter en snar evighet, men vi surrade på som om vi aldrig varit ifrån varandra.  Så tack gumman för de och hoppas att vi ses snart igen =)

På fredags kvällen tog sig Hasse en kall öl och Elin hade med sig lite vin så vi satt och surrade bort några timmar på kvällen in mot natten =)  ja inte oss emot för de va jätte trevligt, hoppas att Elin känner för att komma till oss fler ggr och surra bara så där. Du är såå välkommen!

Lördagen blev de att komma upp tidigt för vi skulle iväg till drakborgen så grabbarna kunde få härja av sig lite, vi var först på plats utav sällskapet. Vi väntade på Jejje och Leon som oxå skulle komma. När vi kommer fram så ringer oxå Pontus kompis Alex som oxå kommer och vill vara med oss, vilket självklart gick bra. Vi träffade på lite bekanta när vi va där med sina barn. Marcus med Leia och Jacob sen träffade vi Linda med Loke. Riktigt kul att träffa några som man känner igen där och få växla lite ord med en snabbis för mer än så brukar de inte hinna bli innan barnen vill greja =)
Hasse, jag Jejje och barnen va där i nästan 4 timmar sen så skulle det handlas för fam Ljungström ( Andreas, Jejje, Leon )
skulle komma och äta grillat med oss, så komplitering av de som fanns hemma va dax. Hem och lämnade av barnen och sen drog vi på coop och handlade till maten och kvällen.
När vi är på väg till bilen så hade jag ett missat samtal från moster Victoria så jag ringde upp henne. Hon och mormor undrade vad vi skulle göra och om vi ville ha besök vilket vi självklart ville =)
Ju fler dessto roligare heter de ju och jag kan bara hålla med. Vi var 10 st i huset igår, ja finns de hjärterum så finns ......
ja riktigt kul va de iaf
Vi spelade kort senare på kvällen men till slut så fick fam Ljungström  ge upp för Jr var trött och slut vilket var förstårligt efter dagen, han kämpade på bra och länge lilleman. Jejje kom tillbax efter att skjutsat hem man och barn för att spela lite mer kort,. Efter att mamma, mormor och moster gett upp så stannade Jejje kvar en stund till och vi "tvingade" Hasse att spela med oss :P  Vilket gick kanon bra för jag vann storslaget ( tro mig de händer inte ofta ) hahaha
Vi kom isäng efter kl ett inatt och somnade ganska fort båda två.

Kvart i nio i morse kommer Virre ner för att tala om att Kricken står i hallen, å innan jag fattar att han fortfarande e kvar och inte gått härifån. Masar mig upp och klär på mig vilket tar sin lilla tid nu..... Jorå han e kvar så jag fixar lite frulle åt oss alla och en skvätt kaffe till Kricken innan han blev tvungen att springa iväg, han va lite stressad för han skulle tömma sitt släp som stod bortan för oss, vi blir gårdsgrannar visade de sig. Så de va nog inte de sista vi har sett av Kricken :D

Nu ska jag slå in paketet som Virre ska ha med sig på sitt kalas som börjar kl 12 och håller på tills kl 14, dom ska till laserhallen och de blir första gången för Virre så de ska bli spännande att höra om hans äventyr när han kommer hem.
Ja sen så får vi mer besök idag :D *me like* min svägerska med sambo kommer hit och grillar med oss *nice* fast innan de så ska jag se till att Pontus får något i magen för han åker till sin pappa idag vid halv fem tiden.

De blev ett litet inlägg denna gång, jag har säkert missat något men så kan de vara, ska se om jag lägger in lite kort senare men nu måste jag gå.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, ni har verkligen haft fullt upp i helgen! Men låter som att ni haft superkul. :)

Ses om några timmar! kram

2009-04-26 @ 13:05:19
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: anki

Huga ligen vilken fart. Men du Mikael kusin Linda var där med sin familj på lördagmorgonen kom alldeles efter de öppnat. Men hon är nog bra olik sig nu för tiden. kram anki

2009-04-27 @ 10:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0