Hembesök

Idag har vi varit ute och rännt, vi var till Mats, Natta och Hugo =)  De va super änge sen som vi sällskapade med dom, så iväg och kollade hur de blev i deras hall efter dom gjort om. De blev super snyggt =)  Hoppas att vi kan träffa dom snart igen, tack för kaffe med dopp =)

Sen bar de vidare till svärföräldrarna för dom bjöd oss på middag, kina mat blev de *mmmmmm*  så gott....... sen blev de dax för svärmor att lägga sig en stund innan hon skulle iväg och jobba.
Vi åkte in på coop och köpte fler hallon, för jag måste ju erkänna en sak som är lite pinsam oxå mitt i allt ....  Jag skrev igår att Hasse inte gillade hallon MEN så fel jag hade. Min sambo gillade visst hallon, och jag som åt upp ALLIHOP snacka om pinsamt när han oxå ville ha *ojdå*
Nåja vi köpte ju fler idag så nu ska vi sätta oss och se film och mumsa frukt och lite grädde =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jejje

hahahahaha, efter att läst ditt förra inlägg så köpte jag också massor av hallon idag då vi var där.... och då du ringde förut så hade jag just precis ätit klart hallon med grädde, vilket sammanträffande =D



ses imorgon bitti kram

2009-04-05 @ 21:59:47
Postat av: Eva

Haha!! Åt du alla hallon själv utan att fråga honom om han ville ha? :)

Hoppas han får smaka den här gången då. ;-)



Hallon är gott! Har du testat Brämhults hallonjuice? Den är god! :)





2009-04-06 @ 21:21:52
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska vi se till o försöka få in en mys/surrkväll? kram

2009-04-07 @ 16:32:21
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie Jungfrugravidakvinnan som nu inväntar Le stork

Hej gummzan saknar er krams

2009-04-07 @ 18:52:52
URL: http://www.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0