Heja Giffarna

Nu så är maten avklarad, de blev middag till mig och två matlåder utöver. Victor kom hem och fråga om han fick äta pannkaka hos den nya kompisen, så självklart fick han de =)
Dom är ute och härjar lite nu men Virre ska snart in för att göra läxa och sen varva ner lite innan säng dax. Jag väntar på att Maria ska komma förbi så vi kan surra lite för de va ju som sagt evigheter sen sist.
Giffarna spelar ikväll hoppas att dom vinner, hade ju så gärna velat gå men de går inte när man har barn som ska upp i skola och har läxor samt en sambo som jobbar kväll. Hoppas att jag/vi kan gå vid nästa tillfälle men idag så skrålar jag i högan sky till giffarnas låt, hittade igen en cd med deras hejar låt =)
Måste sluta strax för Virre ska göra läxa.

Go Giffers!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad mysigt att få se hur ni har fått det...SUPERFINT!!!! avis på alla tapeter :P Måste ses snart igen o inte låta det gå så lång tid men det är som du skrev förut att även om inte vi skulle ses på flera år så känns det som att det var igår Kram vännen

2009-04-23 @ 21:33:39
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0