Dr Svanberg

Idag så ska jag träffa min familjeläkare på vårdcentralen för den sista sjukskrivningen fram tills lilla Neo kommer ut i maj, ja vet att jag sagt de förrut men de börjar kännas på nu. Men de e ju bara fem veckor kvar och jag räknar ner med glädje =)
Ska bli så skönt att bli sig själv igen men samtidigt gruvar jag mig lite för den stoooora omställningen som kommer att ske för våran underbara familj.
Bara en sån sak som att planera i tid kan vara svårt för dom har en förmåga att grusa planer dom små liven och jag och Hasse som är tidsoptimister som de e nu =)
Ja de fixar sig nog =)  Nu ser vi fram emot juni då vi e bjuden på bröllop, ska bli så kul fast jag inte känner varken brud eller brudgum ifråga. Om jag förstod rätt så är de kusin till Hasse och Eva som ska gifta sig som vi är bjuden på, ja hur som hellst så ska de bli riktigt trevligt.

Jisses va tiden går sakta nu då! Jag har som sagt inte sovit bra alls, inte nog med att jag hade grymt ont jag fick besök av lillem man inatt. Faktist inte en aning om varför han kom till oss inatt, de har han inte gjort på evigheter och lite till. De va så mysigt att snusa på han men jag oxå att de kommer aldrig att gå med tanke på min kropp och mycke riktigt =(
Har ju inte hjärta att säga att han inte får komma till oss på natten om han nu vill de, inte när de händer en till två ggr per år. Jag glömde fråga han om han drömde tokigt eller om han bara kom iaf. Får kolla de när vi hämtar han idag.

Åhhh...... jag vet fortfarande inte vad jag ska fixa för middag =(  har iof hela dan på mig att komma på något. Det skulle vara gott med kött, potatis och sås men vette fan om jag fixar det med min kropp idag. Får nog kolla om jag kan fixa något enklare idag.
Nu ska jag fixa barret!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0