Bläää väder.....

Usch och fy fan tänkte jag när jag drog upp persienen i morse och såg detta väder =(      Igår va de ju oxå trist och kallt väder så när ska de vända då tro?  Sitter just nu och inväntar min man som snart är på väg hem från jobbet och funderar på vad vi ska äta för middag, undra om vi ska ge oss på att göra tacopaj. Känner inte för att äta de "vanliga" är lite less på mat, är hungrig men inte sugen på nån mat så nu gäller de att komma på något nytt som frestar.
Virre kommer hem idag från pappa och Pontus kommer oxå efter att ha sovit hos en kompis inatt. Ikväll blir de mys med la familja =)
Blir att läga sig tidigt ikväll känner jag för jag sitter och nästan halv sover i soffan och Hasse klev upp före fan fått på sig skorna i morse tror han klev upp vid fyra tiden i morse *usch*. Jag har vaknat flera ggr i natt av smärta varje gång jag rör mig och de va tydligen ett ex antal ggr på en natt =(   Fast jag visste att jag skulle ha ont efter som jag var till moster en sväng sen va hon och jag till birsta dock inge länge men de räckte till, jag avslutade med att ta mig upp till mormor.  Men jag måste ju ta mig ut ibland oxå, kan inte bara sitta hemma i soffan och inte göra nånting då får jag ett bryt. Barnmorskan sa åt mig att försöka träffa lite folk tex åka och träffa nån över en fika på stan, birsta eller hemma hos någon. Ja jag ska försöka med de så får vi se hur långt jag kommer med de.
Nu är de bara 4 veckor kvar *så skönt* de tar sig, jag fantiserar om att kunna gå utan kryckor och rör mig ganska obehindrat. Jag längtar jätte mycket!!!!  Tänker att vara instängd i eran kropp utan att kunna styra den och all vilja som finns till att göra en massa saker men som ni inte kan, de kan ju knäcka vem som helst. Men jag är så glad att jag har min älskade vid min sida som finns där för mig. Love You!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är duktig som kämpar på! Men nu är de inte så många veckor kvar, tiden går fort. :)



Kom på ett förslag på mat.

Ta pitabröd o fyll med strimlad kyckling o massa grönsaker o god dressing. Lättlagat o gott! :)



kram

2009-04-16 @ 14:17:09
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Matinspiritationen tryter även för mig nuförtiden, är som inte så kul o laga mat åt sig själv endast.. :/ Men man måste ju äta.. Du får gärna komma förbi på en fika hos mig! Är ju som sagt ensam hemma hela veckorna så bara att du/ni hör av er när ni har tid! kram

2009-04-16 @ 22:00:28
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0