Tröttluva......

Jah... gott folk något som absolut inte är något konstikt med mig är att jag är trött som en gnu, går förvisso bra bara jag har masat mitt köttstycke till kropp utanför dörren, men fram till dess så är de förbannat jobbigt.
Har en aning svårt att veta hur jag ska lägga upp morron för nu är morron ciggen en minne blått, i morron är det en vecka sen jag slutade men för mig känns de som en evighet. Hemst att säga men jag saknar min cigg och min kopp te på morron, tyvär så skulle jag ljuga om jag sa att det bara va den som jag saknade. Men min älskling och grabbarna är nöjda och glada iaf :)

Sitter nu ny duschad och halvt påklädd och funderar på vad jag ska ha för kläder......... har en sån där morron när allt e skit, hittar inget som känns bra å känner mig uppsvälld oxå. Måste va plättarna från igår eller så åt jag nått annat tokigt men kommer inte ihåg de nu.......jaja de går la över.......

Ingen middag är planerad idag, så jag undrar hur vi löser det....... Vi är tyvär jätte dålig på att komma till skott liksom när vi inte har planerat tex middag, men jag ska fundera under dagen och se om jag kommer på något. Annars så kan jag ju alltid höra med dom jag jobbar med om dom har några förslag, om det skulle krisa så vet jag att det alltid finns något i frysen.

Kram på er........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0