Städartagen....

Idag har vi städat och plockat hela familjen, dels så vet jag att vi inte orkar städa lika mycket sen under jobbveckan och vi ska få besök i eftermiddag. Mats, Natta och go Hugo kommer på middag idag, äntligen som vi har försökt få till en dag som vi ska träffas å äta på de har inte varit de lättaste kan jag säga men nu så.......  Hasse ska laga enchiladas eller hur de nu stavas äh skit samma god som jag vet inte vad är dom iaf, jag bara älskar när Hasse gör dom.....
Idag ska vi få träffa Pontus blivande styv mamma Monica och hennes två barn, riktigt spännande. Så den första nov så får Pontus två "stora" familjer.

Ja jag sitter här just nu och lyssnar på grabbarna som gör sjöslag i badrummet, snart ropar dom att dom vill ha hjälp med något. Jag ska snart in i duschen jag oxå och sen plocka de sista, Hasse har åkt iväg och tränat en stund sen hem å duscha han med.

Nä nu ska jag fortsätta att fixa å dona lite, ha en bra dag. Kram på er alla......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0