Skit.......

...........va jag är trött men de kanske inte är så konstigt med tanke på att klockan är före sex på morron. Middagen igår va precis så god som jag hade sett fram emot tror oxå att Mats å Natta tyckte samma för vi åt allihop som om de vore de sista vi gjorde i våra liv :)  Med andra ord kocken kan känna sig nöjd *tack min älskade för ännu en go middag*
Efter maten så surrade vi på som aldrig förr men tyvär så när man har som mest trevligt så börjar ju klockan dra iväg och lilla Hugo måste hem å nanna samt att vi skulle iväg och lämna Pontus till sin pappa, hoppas att vi gör om detta snart igen för kanon trevligt va de minnsann.

Ja nu har vi träffat Monica och hennes ( Pontus blivande ) familj alltid kul att få ansikten till namnen som man hör talas om. Det gick smidigt att lämna Pontus igår men jag saknar honom redan synd att det är så lång tid rills nästa gång :(
Lilla Virre pirre allas våran tjurskalle va nog övertrött för sov de e överskattat......... men som alla barn så ger han ju upp till slut men ack så trött han ska vara idag om inte nu så senare ieftermiddag......

Ja och nu är de ny vecka sitter precis och inser att jag har inga barn hemma denna vecka va skönt att både jag och barnen får ladda batterierna, men saknar dom redan. Lite kluvet ja vet men saknar dom gör jag på en gång för de blir så tyst å tomt här hemma, jag kanske få be Hasse sätt tjursidan till så de händer något här hemma..... hahaha.... nä skämt å sido....

Hm...... jah kanske ska göra mig klar innan de e dax att väcka lille man och fixa frulle å alla andra bestyr som ska hinnas med innan de e dax att börja jobba.
Äntligen så ska jag till Mia, ska gå dit efter jobbet passar på för Hasse e inte hemma förr än vid sjutiden ikväll så Mia å jag hinner surra lite grann innan de e dax för mig att gå hem.

Nä nu ska jag gå, ha en bra dag. Kram på er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0