Nu j.........

Host...harkel......fy så dammigt de va här inne *skratt*  Ja så kan de bli när man inte är inne och skriver på ett par månader. Fick till och med fixa ett nytt lösen ord för jag kom inte ihåg de gammla :)  
Men nu kära vänner e jag tillbax..........

Ja vad som har och inte har hänt dom veckor jag inte varit här tänker jag inte ta mig tid att skriva om nu, utan det är i nuet vi lever så de  är de som kommer på skrift. Har tyvär inte hängt med i andras liv  eller bloggar heller, har haft en period som jag inte har haft lust att blogga sen har jag bara inte kommit igång igen.

Men nu är det söndag och jag ska göra något åt håret och sedan pallra mig upp till mormor där min kära moster Victoria och hennes Andreas är, ska fira Vickan som fyller den 23:e men är inte hemma i stan då eller om hn jobbade jaja kunde inte fira henne då iaf.

Sen ska jag fixa lasagn och tvätta lite för ikväll så ska vi åka och hälsa på Mats & Natta samt se om lilla Hugo sover eller om vi får busa med han lite innan de e dax för sängen.

Jag har fått jobb oxå :)  Känns kanon bra..... inge märkvärdigt jobb men ändock ett jobb men "mina egna" pengar som jag har tjänat själv. Kommer att vara lagomt så trött i morron när jag äntligen får krama Virre som kommer efter en pappa vecka, Han kommer hem sent lillkillen mammas för jag slutar inte förrän kl 16,30 och är nog hemma vi 17 tiden.

De va en lite snabb uppdatering som får duga för stunden. Nu ska jag göra mig klar och ska hinna med att ringa mina polers Mia & Maria idag oxå.

Kramar från fröken Virrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0