Nämen........

.........titta en dag till som jag bloggar, de tar sig *hihihi*  med lite tur så kanske det blir några rader i morgon oxå. Jag ska strax ringa Mia och hjälpa Victor med en plast leksak som han vill ha batteri i. Sen blir det att invänta Hasse som slutar kl 18 idag sen blir det go middag, laxfile, potatis och sås *mums* ska ta och riva lite morötter till om vi har annars så får en hederlig sallad duga.

Märker att jag får anstränga ögonen ohyggligt mycket nu mera, kan bero på att jag inte är van att sitta vid en dator 8 timmar i sträck. Men jag får hoppas att det blir bättre annars så får jag kontakta läkaren, då får han/hon ge mig några droppar eller nått bara jag kan jobba så blir jag nöjd.

Det blir mycket nu på kort tid (inom en vecka)  jag ska till vårdcentralen em morron, ska ha möte på BUP en morron och ett utvecklings samtal för Victor en morron.... Mycke nu...... 

Nu e jag så trött att jag ska slå en plinge ling till go Mia för att hålla mig vaken ett tag till.

Kram på er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0