Helg :)

Åhhh va skönt att det är helg, min kropp är helt slut och har nog inte återhämtat sig efter en hängiven förkylning som inte vill lämna mig ifred. Va otäckt de va i morse när jag höll på att fixa innan de va dax att bege sig till jobbet, vet inte riktigt vad som hände men jag blev jätte yr och fick ont i huvet så jag tog mig en alvedon och ringde och sa att jag inte kom idag. Kryper ner i soffan och drar på mig allt jag kunde hitta för jag frös som bara den! Efter några timmars sömn så pratade jag med mormor i telefon hon och moster Bettan skulle ut till Birsta så jag hängde på (kände mig bättre då)  köpte ett par byxor och handlade lite mat på Coop kände dock av min yrsel lite nu och då men långt ifrån som i morse.

Efter Birsta trippen så gick jag och hämtade Virre på fritids sen traskade vi ner på Sibylla och åt middag, Viire tog en fun -box med kyckling bitar och jag tog en tunnbrödsrulle gott gott, precis när vi kommer fram så träffade vi på Jenny en ledare från mammagruppen i sommras och en av hennes dotter, så trevligt matsällskap fick vi oxå.

Håller på att inväntar Pontus som är på väg hem till oss så även han ska få äta go mat sen, å i morron så ska Pontus få en eftermiddag med morbror Stoffe och Annso. Han ska få bli bjuden på mat och sen bowla eller nått annat skoj han vill göra, han ska ringa Stoffe sen när han kommer hem.

Nu är älsklingen på väg hem från jobbet ska hålla han sällskap vid matbordet starx, får se när vi har tid att åka till svärföräldrarna så snälla svärmor kan lägga upp byxorna till mig, med lite tur kanske vi kan göra det i morron.

Ha en bra fredagskväll. Kram på er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0