Händelserik dag.

Jag ska börja med att tacka underbara Mia för igår, tusen tack för maten den va jätte god. Som sagt när kan du komma till mig och laga till de där? :)

Igår så tror jag kroppen strejkade totalt, jag va helt slut å då menar jag de! Nå ja de går väl över ........     

Nu på morronkvisten ska jag och Micke iväg på utvecklings samtal, vet inte varför men jag är lite nervös jag vill ju att Victor har varit snäll och duktig i skolan som han är för de mesta annars. Skulle ju vilja skriva som han ALLTID är men han äe ju ingen ängel han är ju ett barn :)  

Efter jobbet idag så bär det av till mammagruppen, kunde tyvär inte gå på första mötet för jag fyllde år samma dag då. Men de ska bli kul att träffa alla igen fast de blir inte många ggr till för min del. Ja är inte ensamstående så läng till för Hasse och jag letar gemensamt boende som bara den. Jag vet inte hur NI är men jag är då så att har man väl bestämt något då ska de helst ske på samma sekund nästan.......

Nä nu ska jag göra mig klar. Tjingeling.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0