God morgon.

Klockan är strax före sex och jag är vaken, har dessutom precis duschat...... ja en sak är då säker att jag är inte pigg....    
Ska snat väcka Victor oxå lillgubben som sover som bäst, men men måste ju de om vi ska hinna itid till jobb och skola. Hasse har redan åkt till sitt jobb...... stackarn har började tidigt idag.
Ja undra om det blir utbildning idag på jobbet eller om det blir att ta emot samtal, uj uj jag blir svettig av bara tanken. Jobbet är jätte kul när man kan det, men tok jobbigt innan man lärt sig de mesta.  Som sagt de märker jag när jag kommer dit, ska ta och klä på mig lite kläder de kan ju vara en fördel sägs det.

Kom just på att vid ett svagt ögonblick igår så låvade jag att steka plättar idag *oh my good* jag som är sååååå pigg när jag kommer hem ...... NOT ....... men Victor blev ju så glad så de e bara att bita ihop. Ja just ja kom på att jag ska packa Virres gympa påse oxå får INTE glömma de.

Ja nu tog de slut på vad som kan vara av intresse och skriva om, vet ju inte än så länge vad som händer ikväll så jag får se om jag skriver något mer idag eller om det blir i morgon.

Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0