Eftermiddag

Åhhhh hem ljuva hem........ Nu är denna arbetsdag över, de har gått bra idag. Många trevliga kunder plus en massa beröm för att jag är trevlig och service inriktad *jätte glad*
Fick dock en jätte tråkig nyhet på eftermiddag men men vi kommer nog på en lösning på de oxå, tyvär inte den lösning vi hade tänkt från början då. Men nån sa till mig att livet är en prövning och de kan jag verkligen hålla med om!!!!
Mat har vi inte kommit på än...... börjar bli dax att sno ihop nägot lilleman är jätte trött så lite mat i den magen så kan han sova i lugn och ro sen. Han behöver alla krafter han kan få för klassen ska till baldershov i morron, å inte nog med de så har barnen haft skoljoggen idag så inte konstigt att lillskrutten är trötter.

Själv så skulle jag vilja ha kebab till middag men de kan man ju drömma om.

Stackars Hasse kom hem å va helt snurrig i luvan, fick lägga sig ner i soffan när han hade kommit innanför dörren.
Hoppas att de ger med sig snart för hans skull. Nä fixa nån mat var de jah......


Kram på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0