Ajfan....

Fick mig visst en utskällning av Mia för att jag inte sagt till att jag har börjat att skriva här igen. De va ju inte meningen att du skulle ta illa upp gumman, jag har inte sagt till någon att jag har börjat igen. Vill ju inte känna press ifall jag skulle hålla upp igen vilket jag inte hoppas på.

Jag glömde skriva att igår kväll efter att Hasse hade varit och handlat så kom han hem med en blomma till mig, jag blev sååå glad för de va så sött gjort. Puss min älskade......

Nu är vi nyäten idag gjorde Hasse middag, det bestod av soppa, vitlöksräkor och smörgåsar. De va så gött så gött, Virre han åt plättar från igår som om det inte fanns någon morron dag *skratt*    Bra att han äter lillgubben mammas.

Hemst ledsen gott folk men jag orkar inte skriva mer nu, kanske senare kanske inte. Får se bestämmer inget utan jag skriver när lusten faller på!

Kram på er.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Jajaja love you anyway gumz.....

2008-09-25 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0