2ggr.......

...........på en å samma dag, nu tar jag personligt rekord för denna gång............   Nu har vi precis ätit plättar de tog ett tag att steka alla Hasse trodde att jag höll på i över en timme *puh*  men ack så gott de va :)    Matgäster fick vi oxå Mille och Anton kom på besök, nu sitter Hasse och surrar med sin kompis Keba i köket. Funderar på om jag ska störa dom lite för vi har belamrat diskbänken med en massa saker som måste bort.

Victor sitter och myser här nu med mig, fick världens go kram, lillguben min ska borsta sina tänder och krypa ner i sängen för vi ska ju upp tidigt i morron oxå.

Nä ta hand om disken och vika tvätt ska jag göra nu.....


Kram på er.......

Kommentarer
Postat av: Hasse

Kul att du e igång me bloggandet igen :)

du har varit kanonduktig ikväll me tvätt o disk o allt! Love u!

Puss

2008-09-23 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0