Yrbollen slår till igen....

Såg att jag har skrivit fel och dessutom inte nämt go Maria som bla va med oss den där kvällen för två år sen.  Ja inte lätt att göra saker rätt när man är trötter. Slutar snart tack å lov, känner att de börja kännas på nu eller så är de för att jag vet att jag snart slutar.
Nu är de barnledig vecka lite trist men samtidigt skönt, för vi har den turen att få ladda batterierna när vi är ifrån varan så att de e fulladdat av energi och som vanligt överflöd av kärlek till pojkarna.
Ska bli spännande att flytta längtar så jag håller på att dö........ tiden går sakta när man längtar efter något.  Ska bli så kul att fixa varsit rum till Pontus och Victor, jag och Hasse satt igår och drömde oss bort i tapeter och färgernas värld :)
Tack å lov så låter de som om vi är ganska överrens än så länge när de gäller färger å annat *blink*

Va skönt de ska bli i morrron då jag e ledig, ska ta värsta sovmorronen och sedan ska jag ringa en del samtal som jag har skjutit på för att jag har jobbat.  Måste även komma ihåg att ringa moster Kerstin för att höra vad hennes sambo önskar sig nu när de vankas kalas till helgen och jag är ledig då *skönt*
Fördelen med att jobba är att jag uppskattar min lediga tid på ett helt annat sätt :)

Nä nu ska jag jobba som satan den sista tiden innan jag slutar. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0