Weehooo........

Vad jag är så pigg och fräsch den här tiden på morron, hmrf.... eller kanske inte!!!!! Sitter som en flodhäst med morronrock och tuppkam på huvet. Ja va säger man........ sexigt värre .........  Tur man har sitt på de torra :)  

Va sjuka drömmar man kan ha igentligen! Jag som nyss slutat röka (tre veckor sedan, klappar mig själv på huvet) fast ibland känns de som om jag slutade igår, lite jobbigt emellan åt. Hur som helst så drömmer jag ganska mycket om att jag röker å hur gott de e.........  Ja vet att de snart går över osv osv....... men de e tokjobbit iaf ibland.  Felet är ju att jag ersätter ciggen med annat skit istället, ibland är jag duktig och äter frukt men så kommer de tillfällen som jag bara stoppar i mig de som är gott och onyttigt, kan säga att de syns på kroppen nu :(   Måste säga att jag tyckte de va lättare att sköta sig med kost och annats sånt där när jag rökte, visst va jag sugen ibland men absolut inte så ofta och de va lättare att stå emot på nå vis. Låter kanske lite sjukt men så upplever jag de hela.

Victors faster Kristina gifte sig i helgen, såg lite kort från de igår, gudars så vackert de va! Jag blev lite känslosam där en stund. Jätte kul för dom tycker jag, de e liksom dom å inga andra. Ett par som hör ihop.

Nä nu ska jag göra klart väskan åt Virre Pirre innan han börjar i skolan. Han pratade om att vara med Emil efter skolan och Annette Emils mamma hade sagt att de va bara att ringa så jag får göra de. Ska kolla av vilket humör lilleman är på när han kommer hem oxå.

Hasse slutar tidigt idag, va skönt för då får vi en ledig dag tillsammans. Ja om han inte somnar på soffan av trötthet, han började ju klockan sex i morse. Måste erkänna att jag skulle inte vara så pigg efter jag hade jobbat om jag började den tiden.

Hmm........ oxå va de ju den ständiga frågan vad man ska göra för middag???? Inte en aning, helt ide torka just nu........  Men de släpper väl senare under dagen.

Nä fixa Virres väska va de ja. Kram på er.....

Kommentarer
Postat av: Eva

Gick de inte att se bilden på min sida? Konstigt. Men vi får kolla på varandras jackor "live" istället då. :) Va duktig du är som inte rökt på flera veckor, bra jobbat! Kram

2008-10-07 @ 15:30:05
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh tack så mycket, gulliga du :) Ja äntligen är man gift, tog ju sin tid men tror vi rätt säkra på varandra vid det här laget ;) Små barn föräldrar och allt :)



Bra att du slutat röka, det är ju inte hälsosamt det inte, några kilon extra gör väll ingenting :)

2008-10-07 @ 20:43:32
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Gomorron gumman, nu blev de alldeles för sent igår kväll å jag satt försjunken i min bok....

Förlåt chansar å ringer dig ikväll när vi kommer hem från Erika hoppas du får en toppendag idag å var rädd om dig... Du är såååååå duktig som slutat röka....

Vet du man blir faktiskt sådär trött =)

Stooooor kram på er....

2008-10-08 @ 07:31:02
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0