Vill börja med............

.............att säga tack till alla mina goa kommentarer, hahaha de lät som om de va miljoner av dom....... de va de inte men ändå...... men de e bara att inse jag kommer alltid att vara dålig på att uppdatera på helegrna :)   Något att jobba på.......

Ja vad har hänt i helgen då?!  Jo i lördags så va de kanelbullens dag så ni kan ju bara tänka er vad jag vräke i mig *hihihi* först uppe hos svärföräldrarna, som de va ett tag sen nu vi var där så vi passade på innan Hasse började jobba. Sen tog jag sällskap av Mia när Hasse va på jobbet och mer bulla blev de......samt Mias goa mat kyckling med sambal å grejer *mums*
Efter att Hasse hade slutat så hämtade han mig och vi fortsatte med gotta och mys framför tv:n.

Söndag...... ja för en gångs skull så hände de en hel del, den började med att jag och svärmor gjorde birsta i jakten på en jacka till mig, Jag kan ärligt säga att jag har aldrig prövat så många jackor på en å samma dag i mitt liv förr ojoj vi bokstavligen gick igenom alla kläbutiker men å andra sidan så vet vi att vi inte missade något. Men tror ni vi hittade en jacka där då????!!!!??? Nä icke de blev en varsin glass från draken glass istället men ååååå så god den va den kommer jag att äta igen helt klart. Vi åkte hem över till slut men så komm ju svärmor på den briljanta iden om att dom har utförsäljning i folketshus här i Skönsberg så efter att ha lämnat av mig en gång så kom hon tillbax lika snabbt igen och vi åkte upp dit, men till slut så hittade vi en jacka och priset va inte farligt heller 400kr  för en jacka är inte farligt pris, iaf inte om man jämnför med alla tokiga priser vi så i birsta.

Efter att Hasse slutat jobbet så tiggde jag om chinamat för de va så länge sen, men ack så gott de va. Efter de så lånade vi en mortionscyckel från Hasses syster så nu blir de cyckla av.  Vi hann oxå med ett bio besök med några från Hasses jobb med respektive, vi så step brothers. Den va skoj men Hasse och jag hade förväntat oss mer så alltså inte riktigt nöjd med filmen men kul att gå på bio med dom, hoppas att vi kan göra om de snart.

Jo just ja jag höll på att glömma att vi köpte ett par snygga skor till mig i lördags oxå, tack älskling dom är jätte skön och snygg.

Nä nu ska jag ta och stoppa något i magen innan de e dax att åka på jobbet, ha en bra dag på er.

Å som vanligt så kram på er.........

Kommentarer
Postat av: Eva

Aha, så du var i Skönsberg med mamma? :) Jag berättade för henne om det stället i lördags, jag köpte en tröja där till Robin. :) Hur ser din jacka ut då? Jag köpte en jacka idag, kolla min blogg om du vill se bild. :)

2008-10-07 @ 01:32:40
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0